Mity na temat odchudzania

Mity na temat odchudzania

Wszyscy, którzy chcą zrzucić zbędne kilogramy, potrzebują samodyscypliny oraz zdrowej , zbilansowanej diety. Najważniejsza jednak jest wiedza która skutecznie obala mity na temat szybkiego i lekkiego odchudzania.

Nie ma na świecie bardziej skutecznego i trwałego odchudzania bez wysiłku fizycznego - to nie podważalny fakt. Jak twierdzą dietetycy, podczas odchudzania najważniejsza jest intensywność wykonywanych ćwiczeń oraz ich reguralność wykonywania. Bieganie, jazda na rowerze, joga, aerobik, zumba czy spacer ze znajomymi - każda forma aktywności fizycznej jest dobra pod jedny bardzo ważnym warunkiem, że działamy systematycznie.

Sól w diecie też jest bardzo potrzebna. Miejmy na uwadze, że sól którą dodajemy do potraw stanowi tylko piętnaście procent naszego dziennego zapotrzebowania na sole mineralne, pozostałe osiemdzieciąt pięć procent dostarczają nam przetworzone produkty. Najwięcej jest soli w pieczywie i w wędlinach. Ograniczmy więc spożywanie słonych, przetworzonych produktów, a pomożemy sobie w odchudzaniu. Jak nam wiadomo nie od dzisiaj słone pokarmy zawierają dużą ilość sodu, który zatrzymuje wodę w organizmie.

Zamiast tradycyjnych aptek, wybierz apteki internetowe - zamawiaj leki i kosmetyki przez internet!

Miejmy na uwadze że nie wszystkie produkty sporzywcze, które mają na etykiecie wydrukowany napis ,,Light'' są niskokaloryczne i nie będą dostarczały nam zbędnych kalorii. Porównując liczbę kalorii do "zwykłych" odpowiedników zobaczymy, że różnica jeśli już występuje to jest nieznaczna. Dzieje się tak dlatego, gdyż tłuszcz w tych pierwszych został zastąpiony kalorycznymi dodatkami. Dlatego najlepiej wybierać te produkty light, które mają obniżoną przedewszystkim zawartość cukru i czytać tabele z podanymi ilościami kalorii.

Prawidłowo konstuowana przez siebie dieta nie jest oparta na kolorze potraw, ale na potrzebach organizmu. Barwa ważyw i owoców nie jest wyznacznikiem ich kaloryczności. Kolor biały mają miedzy innymi takie potrawy jak: mleko, czosnek, seler, mięso niektórych ryb, śmietana, pieczywo, twarożek. Produkty te różnią się nie tylko zawartością kalorii, ale też ilością składników mineralnych, witamin, tłuszczów i przede wszystkim smakiem. Ponadto należy zauważyć że kolor nie ma również wpływu na smak potraw przygotowanych z ww produktów.

Chcąc efektywnie zrzucić zbędne kilogramy należy jeść owoce między posiłkami i wybierać te z małą zawartością cukru np. cytrusy, maliny, jabłka. Jedząc owoce w nadmiarze dodatkowo wybierając te z duża zawartością cukru, możemy nawet nie tylko być zdrowsi ale także nabrać zbędnych kalorii. Dzieje się tak ponieważ, że po zjedzeniu dużej ilości słodkich owoców tj. banany winogrona, czereśnie, gruszki wzrasta poziom cukru w naszej krwi. Aby go skutecznie obniżyć nasz organizm wykorzystuje całą energię. W następstwie tego reaguje silnym głodem, domagając się zaspokojenia go choć drobną przekąską. Jedzmy wiec owoce, ale z umiarem i te pozbawione dużej ilości fruktozy w swoim składzie.

Mity Skuteczne odchudzanie http://dzieciowo.pl/2012/08/szampon-johnsons-baby-zolta-piatka.html Zamiast tradycyjnych aptek, wybierz apteki internetowe - zamawiaj leki i kosmetyki przez internet! Poradnik