fitness

fitness - skuteczne odchudzanie

Dopiero planujesz rozpocząć ćwiczenia fitness lub jesteś na samym początku swojej podróży do regularnego uprawiania sportów? Mamy dla ciebie 10 rad, jak zmienić nudny wysiłek fizyczny w zdrowy nawyk.

Sama świadomość, że częsty ruch to dobroć dla naszego ciała i gwarancja szczupłej sylwetki oraz dobrego samopoczucia, to często zbyt mało, by zacząć ćwiczyć. Potrzebujemy specjalnych strategii, aby włączyć treningi fitness w plan dnia i nie zrezygnować z wysiłku przy byle okazji. Oto różne sposoby na motywację do regularnych ćwiczeń i czerpania duej radości z powielanej aktywności fizycznej.

1. Wybieraj sobie tylko realne cele

Możesz zacząć od prostego planu: trening 2 razy w tygodniu po 30 minut. To rozsądny początkowy plan fitness dla kogoś, kto dawno nie podjemował się żadnej aktywności fizycznej. Skrupulatnie zanotuj, kiedy trenujesz i staraj się realizować swój plan. Notuj także ilość serii, powtórzeń oraz czas trwania sesjii treningowej.

2. Przypomnienia

Wpisuj treningi fitness w kalendarzu tak samo, jak to to robisz z bardzo ważnymi spotkaniami i tak właśnie je tak traktuj. Jak najważniejsze spotkania biznesowe w swoim życiu. Ustaw sobie przypomnienie o treningu w aplikacji, zawsze miej przy sobie spakowaną torbę ze strojem sportowym, najlepiej w bagażniku twojego samochodu, w pracy lub w domowej szafie.

3. Niejadalne nagrody

Kiedy osiągniesz jeden ze swoich fitnessowych szczytów, np.: regularny trening przez miesiąc, naradzaj się. Nagrodą może być wyjście do kina, masaż, ciuch, ale nie słodycze! W przeciwnym razie cały twój wysiłek pójdzie na marne. Najlepszym prezentem dla siebie samego będzie nowy treningowy zestaw fitness.

4. Ważne zakupy

Kup dobre, markowe wygodne buty do ćwiczeń. Twój strój to indywidualna sprawa i jest mniej ważny, ale dobre markowe buty to twoja podstawa. Nawet najbardziej wytrwałemu amatorowi ćwiczeń fitness niedopasowane buty i otarcia mogą zepsuć cały trening i osłabić ochotę na kolejne ćwiczenia fizyczne. Bardzo ważny aspekt dobrych butów wychodzi dopierow w praniu. Wiele osób go bagatelizuje i zaczyna swoje ćwiczenia kardio w normalnym obuwiu. Co skutkuje częstym zaniechaniem np. biegania. Takie postępowanie eliminuje Ciebie na wiele tygodni z systematycznych ćwiczeń fizczynch typu kardio.

5. Towarzystwo podczas ćwiczeń

Każdy człowiek jest zwierzęciem stadnym, a nie samotnikiem prawda? Zaproś do wspólnych ćwiczeń swoich znajomych, albo zapisz się na róznego rodzaju zajęcia grupowe fitness. W towarzystwie ćwiczy się znacznie lepiej, ma się wsparcie partnera i wspólne, sportowe tematy do rozmów. Najlepsze do wspólnego ćwiczenia są kluby fitness. Zajęcia grupowe pozwolą Ci wczuć się w nurt wspólnej rywalizacji, która w znacznym stopniu przyczyni się do realizacji twoich celów.

6. Tempo dostosowane do twojego poziomu zaawansowania Nie od razu Kraków zbudowano, a ty nie od zaraz ot tak zyskasz wymarzoną tężyznę fizyczną, staniesz się atrakcyjniejszy i znacznie silniejszy. To wymaga sporych nakładów wolnego czasu który niestety musisz przeznaczycz na regularne ćwiczenia fitness. Dlatego z treniungu na trening fitness wydłużaj czas twojego treningu, powoli zwiększaj objętość ćwiczeń oraz obciążenia z jakimi ćwiczysz. Gdy na jednym z pierwszych treningów się sforsujesz, zakwasy odrazu odbiorą ochotę do dalszych ćwiczeń. Dlatego tak ważnym jest, aby wchodzić gładko w trening a nie żucać się od razu na głęboką wodę.

7. Marsz w treniungu fitness jest niezbędnym elementem

Staraj się chodzić jak najdłużej możesz w ciągu dnia. Kup prosty krokomierz i staraj się, by krokomierz każdego dnia pokazywał nie mniej niż zakładanych od dziesięciu do piętnastu tysięcy kroków. Możesz je spokojnie uzbierać w ciągu całego dnia - liczy się każdy krok w tym także marsz na przystanek, dreptanie po domu i trening fitness. Początkujący tak jak pisałem powyżej nie powinni się forsować i mogą obniżyć sobie poprzeczkę, zaczynając na przykład od czterech tysięcy kroków codziennie, stopniowo wydłużając czas spędzany na systematycznym chodzeniu. I jeszcze jedno najważniejsze: daruj sobie w początkowej fazie treningu fitness obciążniki zawieszane na kostki u nóg. To niepotrzebne obciąża twoje stopy narażając Cię na niepotrzebne kontuzje, a liczba spalonych na treningu marszowym kalorii wzrasta minimalnie. Nie warto

Sklep siatkarski asvolleyball.com/ to sprawdzone najlepsze ubrania i buty siatkarskiejna rnku w jednym miejscu

8. Dobra Podstawa ciała to podstawy treningu fitness

Daruj sobie kupno skomplikowanego sprzętu do treningu fitness, bo nie jest on niezbędny do tego, by ćwiczyć jak najbardziej skutecznie oraz efektywnie. Obecnie wraca się do podstaw prostego treningu i najprostszego sprzętu: hantli, piłek lekarskich, piłki stabilizacyjnej i tzw. odważników (kettle bells) za wschodniej granicy. Z takim prostym sprzętem nawet osoby zaawansowane mogą zrobić naprawdę wymagający trening, który zapewni podniesiony metabolizm na wiele godzin po treningu. A osoby o małym starzu? Im często wystarczy ich własna masa ciała. Przysiady, wypady, podskoki, pompki, brzuszki i podpory - to bardzo dobra opcja dla każdego, kto dopiero zaczyna swoje pierwsze kroki w fitnesie.

9. Różnorodność treningu to klucz do sukcesu

Zamiast w jednym tylko ćwiczeniu pracować tylko wyizolowaną grupą pojedyńczych mięśni, postaw na ćwiczenia ogólnorozwojowe, które angażują jak najwięcej grup mięśni. Przysiady wraz z unoszeniem bądź wymachem rąk, wypady ze skrętem lub skłonem tułowia, pompki z unoszeniem w tył jednej nogi - oto sposóby na spalenie mnóstwa dodatkowych kalorii, naprawdę silne ciało i sprawność fizyczną , a więc na to, by szybko zobaczyć efekty swoich starań.

10. Sprawdź co Cię naprawdę kręci w treningu

Niektórzy potrzebują czegoś dodatkowego, ekstra, co ich zmobilizuje bardziej do regularnych treningów fitness. Może to być ulubiona muzyka, słuchanie ciekawych audiobooków, oglądanie w czasie treningu telewizji. Znajdź to, co uprzyjemni ci czas spędzony podczas ćwiczeń i korzystaj z tego co lubisz w tym czasie robić najbardziej. Cokolwiek pomaga ci wytrwać bez przery na rowerze, bieżni albo w siłowni, jest twoim sprzymierzeńcem. Opanuj tą metodę postępowania i stosuj na każdym treninug!

fitness przydatne informacje Sklep siatkarski asvolleyball.com/ to sprawdzone najlepsze ubrania i buty siatkarskiejna rnku w jednym miejscu poradnik

1 komentarz

  1. W komentarzach wylewa się lekka fala krytyki, pomyślałam że nie każdy może rozumieć o co biega, więc postanowiłem wyjaśnić sprawę. W fitnesie odnalazło zbawienie wiele pań, które miały problemy z nadwagą. Patrząc na zdjęcia jesteś chudą dziewczyną z małym biustem i możesz nie rozumieć z czym zmagało się wiele podobnych tobie kobiet.

Zostaw Komentarz

Możesz używać tagów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>